Hotel Hilton Balice

Dostawa infrastruktury ICT dla hotelu Hilton Garden Inn

Organizacja Hilton Worldwide to światowy lider w branży hotelarskiej, posiada ponad 3,5 tys. hoteli, głównie w Stanach Zjednoczonych. Hotele funkcjonują pod dziesięcioma markami. Każda z tych marek posiada swoje standardy operacyjne, które musza zostać spełnione aby stać się częścią sieci, dlatego inwestycje muszą być odpowiednio zaprojektowane dla każdej marki.
Zadaniem Innergo Systems było dostarczenie kompleksowej infrastruktury ICT dla obiektu posiadającego 158 pokoi oraz sale konferencyjne i przestrzenie biurowe, tak aby zapewnić wymagane funkcjonalności dla klientów hotelu oraz dla organizowanych wydarzeń i konferencji.

Zakres projektu obejmował:

  • Dostawę i wdrożenie systemu Alcatel-Lucent OmniPCX (OXE) w konfiguracji zawierającej pełny pakiet usług hotelowych, zgodny z wymaganiami sieci Hilton,
  • Dostawę i wdrożenie oprogramowania OmniVista 8770 – aplikacja do bilingów z dodatkowym modułem do zarządzania centralą za pomocą interfejsu graficznego,
  • Integrację systemu telekomunikacyjnego z oprogramowaniem hotelowym Opera,
  • Dostawę urządzeń sieci LAN oraz WLAN (WiFi) wraz z podłączeniem do nich urządzeń biurowych, telefonów IP, systemów kontroli dostępu i CCTV.
  • Hilton GardenInn wybrał Innergo Systems, jako dostawcę kompleksowej infrastruktury ICT i firmę, która sprosta wymaganiom światowego hotelowego lidera, zapewni doskonałej jakości sprzęt, wdrożenie i integrację z funkcjonującymi systemami hotelowymi.

OmniPCX (OXE)

System telekomunikacyjny dedykowany dla średnich i dużych przedsiębiorstw, który dostosowany jest także do współpracy z systemami hotelowymi. Posiada uniwersalną architekturę i zaawansowane funkcje zwiększające efektywność komunikacji i podnoszące wydajność pracy.

>>POBIERZ