SUEZ Małopolska

Wdrożenie rozwiązań mobilnych w jednostce z międzynarodowej grupy Suez Environnment

Spółka SUEZ Małopolska wchodzi w skład międzynarodowej grupy SUEZ ENVIRONNEMENT, światowego lidera w zarządzaniu odpadami, usługach utrzymania czystości i dostarczaniu wody pitnej. Ponad 130 lat temu usługi te były dostępne we Francji, dziś codziennie korzysta z nich ponad 100 milionów ludzi na wszystkich zamieszkałych kontynentach.

W Polsce firmy z grupy SUEZ prowadzą działalność już od 1992 r., obsługując obecnie w całym kraju 1,8 miliona klientów indywidualnych oraz małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

SUEZ jest firmą poszukującą najlepszych i nowoczesnych rozwiązań w prowadzonej działalności. Wdrożenie systemu MDM oraz wyposażenie pracowników w sprzęt wysokiej jakości jest częścią większego planu rozwoju oraz projektu skrócenia niektórych procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Dzięki centralnemu zarządzaniu z jednego panelu ułatwia zarządzanie oraz zapewnia bezpieczeństwo urządzeniom w organizacji.

Projekt obejmował dostarczenie dla przedsiębiorstwa SUEZ Małopolska smartfonów Apple (iPhone5S), które współpracują z istniejącymi systemami Klienta, wykorzystując system MDM. W nowy sprzęt zostali wyposażeni pracownicy biurowi.

Oprócz dostawy i wdrożenia przeszkolono personel IT oraz podpisano umowę serwisową, w ramach której Innergo zapewnia m.in. 2 dni wsparcia wdrożeniowego, urządzenia zastępcze na czas naprawy, serwis urządzeń Next Business Day, prowadzenie historii serwisowej oraz wsparcie użytkowników końcowych.

Mobile Device Management

Rozwiązanie, które zapewnia zarządzanie urządzeniami przenośnymi, komputerami Mac i PC oraz całą siecią z centralnego panelu. Dzięki niemu możliwe są takie funkcje jak: egzekwowanie zasad zabezpieczeń urządzeń, wdrażanie oprogramowania i aplikacji oraz zdalne rozwiązywanie problemów na żywo. Skraca to znacznie procesy zarówno od strony administratora jak użytkownika.

iPad - doskonałe narzędzie do zarządzania zadaniami w terenie

Kolejnym etapem współpracy są testy iPadów w pojazdach klienta, polegające na weryfikacji działania aplikacji do zarządzania pracą w terenie.

Używana aplikacja jest częścią dużego systemu do zarządzania odpadami. Cały system odpowiada za procesy zachodzące w SUEZ na wielu płaszczyznach tej organizacji - planowanie, realizacja i koordynacja prac brygad, obsługa klienta.

Prowadzone testy to wykorzystanie iPadów przez kierowców, dzięki czemu mają oni możliwość zoptymalizowania swojej pracy. Sprawnie wyznaczane zadania w czasie rzeczywistym, wyznaczanie ścieżek dojazdów i szybkie reagowanie na zachodzące   w trakcie pracy zmiany i wydarzenia - to jedne z najważniejszych funkcji wykorzystywanych w tym rozwiązaniu.

Na każdym etapie pracy kierowcy pojazdów SUEZ mają wgląd w szczegóły zleceń oraz ewentualne zmiany, które w innych warunkach mogłyby zakłócać płynność pracy i wpływać na jej efektywność.

Dodatkowo iPady są zabezpieczone specjalnym etui w razie upadku lub zalania. Uchwyty mocowane w pojazdach umożliwiają pracę w trakcie prowadzenia.

>>POBIERZ