Service Level Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Pracując z nami będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie portfelem usług serwisowych,
  • Bieżącą analizę oraz opiniowanie umów serwisowych,
  • Udział w negocjacjach warunków świadczenia usług serwisowych,
  • Definiowanie opisu funkcjonalnego usług i ich parametrów,
  • Udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych usług,
  • Informowanie i raportowanie do Klientów o osiągniętym poziomie realizacji umów serwisowych zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami,
  • Współpracę z dostawcami oraz podwykonawcami,
  • Zarządzanie jakością świadczonych usług oraz jej ustawiczne doskonalenie.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenia w  realizacji usług serwisowych u Klienta zewnętrznego,
  • Znajomości procesów ITIL,
  • Doświadczenia w modelowaniu procesów zarządzania poziomem usług,
  • Praktycznej znajomości przepływu towarów  i usług w trakcie realizacji usług serwisowych,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,  umożliwiającym pracę w środowisku międzynarodowym;
  • Dobrej komunikacji i umiejętności interpersonalnych,
  • Wykształcenia wyższego,
  • Skutecznych umiejętności organizacyjnych oraz doświadczenia w zarządzaniu zespołem.

Zapewnimy Ci:

  • Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji w pełnym wymiarze godzin,
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Możliwość poszerzenia wiedzy i kwalifikacji z zakresu teleinformatyki,
  • Motywacyjny system wynagradzania,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Wyślij swoje CV i dołącz do zespołu Innergo Systems: rekrutacja@innergo.pl.
W temacie e-maila wpisz: imię i nazwisko z dopiskiem: Service Level Manager_Warszawa.

>> POBIERZ OGŁOSZENIE

Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu rekrutacyjnym następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

>> APLIKUJ