Nowoczesne kanały komunikacji w branży ubezpieczeń

15 września uczestniczyliśmy w konferencji Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży.

Spotkanie zostało zorganizowane dla branży ubezpieczeń przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Podczas konferencji swój wykład Urządzenia przenośne Apple i aplikacje mobilne, jako idealne narzędzia wsparcia agenta ubezpieczeniowego poprowadził Wojciech Gargul – Kierownik Handlowy Pionu Rozwiązań Mobilnych w Innergo Systems.

Ubezpieczenia to branża, w której istotne dane i informacje muszą być dobrze zintegrowane i dostępne za pośrednictwem wielu urządzeń, niezależnie od miejsca i czasu. Dokładna analiza potrzeb klienta możliwa jest jedynie przy scentralizowanym przechowywaniu danych i płynnym procesie sprawozdawczym pomiędzy pracownikami. Dla branży ubezpieczeń poprawne zdefiniowanie potrzeb klienta przekłada się na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Gwarancją tego jest wykorzystanie rosnącej potęgi mobilności.

Aplikacje mobilne pozwalają z poziomu jednego urządzenia zarządzać dokumentami, udostępniać, współdzielić i edytować pliki, przeglądać i przetwarzać dane biznesowe, a nawet tworzyć wirtualne spotkania i korzystać z nowoczesnych sposobów komunikacji, niezależnie od miejsca i czasu.

Systemy CRM są wpisane w działalność sektora ubezpieczeń. Muszą być niezawodne, ale przy tym również intuicyjne. Żadne przedsiębiorstwo działające w branży nie może pozwolić sobie na pracę z systemem, który nie spełnia oczekiwań pracodawców i pracowników. Systemy CRM nowej generacji są odpowiedzią na te potrzeby, działają w czasie rzeczywistym, są inteligentne, mobilne, łatwe w obsłudze i zorientowane na produktywność.

Istnieją gotowe systemy CRM nowej generacji, jak na przykład Base CRM, który stanowi platformę dla produktywnej sprzedaży, łączącą funkcjonalność i intuicyjność. Wszystkie zmiany zachodzące w procesach biznesowych są natychmiast synchronizowane i dostępne z poziomu każdego urządzenia.

Znając potrzeby i cele przedsiębiorstwa, można również stworzyć dopasowany system, spełniający oczekiwania pracodawcy, pracownika i klienta. Przykładowy program może pomóc kadrze zarządzającej w standaryzacji procesu sprzedaży, komunikacji z zespołem, monitoringu pracy sprzedawców w czasie rzeczywistym, analityce biznesowej danych o sprzedaży i klientach, a nawet zapisie historii rozmowy z klientem w CRM. Dzięki temu sprzedawcy mogą szybko opanować proces sprzedaży, wspólnie planować dalsze kroki z klientem, dokonywać szybkich kalkulacji w trakcie spotkania biznesowego, mieć dostęp do aktualnych materiałów sprzedażowych, a przez to znacznie oszczędzać czas poprzez automatyzację ofertowania i raportowania. Dzięki tym optymalizacjom klient zyskuje atrakcyjną i przejrzystą formę prezentacji, natychmiastową wysyłkę podsumowania spotkania, intuicyjną symulację swoich potrzeb, a przede wszystkim ofertę dostępną na swojej skrzynce mailowej jeszcze w trakcie spotkania.

Progresywne przedsiębiorstwa przekazują swoim pracownikom najlepsze technologie i aplikacje, aby pomóc w lepszym wykonywaniu ich pracy. Do obsługi niezawodnych systemów potrzebne są niezawodne narzędzia. Gwarancją niezawodności są urządzenia firmy Apple. Wysoka jakość wykonania, dbałość o szczegóły i funkcjonalność to charakterystyka tej marki. Ponadto oprogramowanie i sprzęt Apple tworzone są przez jedną firmę, dlatego są maksymalnie zintegrowane. Użytkownicy posiadają natychmiastowy dostęp do aktualizacji oprogramowania, a dzięki systemom MDM (Mobile Device Management) możliwe jest centralne zarządzanie wszystkimi urządzeniami przedsiębiorstwa przez administratora IT.

>> UMÓW się na konsultację

>> WIĘCEJ o rozwiązaniach mobilnych

 

6 października 2016