Inteligentne zarządzanie personelem w Contact Center

Warsztaty poświęcone tematyce rozwiązań Workforce Management oraz innowacyjnych platform motywacyjnych.

5 grudnia w Warszawie oraz 6 grudnia w Katowicach wspólnie z firmą Loxysoft oraz one2tribe organizujemy warsztaty dla branży Contact Center. Poruszymy temat trendów i wyzwań, jakie stoją przed działami CC w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

System WFM to pełna kontrola i świadomość zjawisk zachodzących w Contact Center. Narzędzie Workforce Management, poprzez optymalizację harmonogramu pracy: zmian i przerw, pozwala zaoszczędzić około 10% kosztów wynagrodzeń pracowników realizujących obsługę klientów. Algorytm optymalizacji bazuje na bardzo dokładnej analizie danych dotyczących poszczególnych pracowników. O systemach WFM oraz zastosowaniu sztucznej inteligencji w ich rozwoju powie Anna Wannberg Jönsson z firmy Loxysoft.

Prężnie działający dział Contact Center to również wynik poziomu motywacji i zaangażowania pracowników. Rozwiązania motywacyjne, opierające się na psychologii behawioralnej i warunkowaniu pozytywnym, wspierają w osiąganiu zamierzonych efektów sprzedażowych. Narzędzia gamifikacyjne sprawiają, że cel przedsiębiorstwa staje się jednocześnie celem pracownika. Podstawy psychologiczne konkursów i motywacji przybliży Wojciech Ozimek z firmy one2tribe.

Uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

>> ZAREJESTRUJ się na warsztaty w Warszawie lub Katowicach

 

 

13 listopada 2017