Wzrost satysfakcji gości hotelowych, dzięki technologiom bezprzewodowym

Możliwości rozwoju infrastruktury sieciowej w obiektach hotelowych.

 

 

 

27 października w Warszawie odbyły się warsztaty dla branży hotelarskiej organizowane przez firmę Innergo Systems we współpracy z Hewlett Packard Enterprise. Tematyką warsztatów były technologie bezprzewodowe w hotelu.

Uczestnicy mieli okazję wysłuchać prelekcji Alberta Iwanowskiego – Architekta w Pionie Rozwiązań Sieciowych firmy Innergo Systems Sp. z o.o. Podczas warsztatów poruszane były tematy dotyczące:

  • budowy szybkiej i niezawodnej sieci bezprzewodowej w hotelu;
  • nowoczesnej strategii Guest Experience dla hoteli;
  • szybkich rozwiązań problemów z siecią hotelową.

Sieć hotelowa powinna sprostać wyzwaniom pojawiających się technologii. Konieczne jest wykorzystywanie rozwiązań niezawodnych, które będą wsparciem w budowaniu lojalności wśród gości hotelowych. Aruba Access Points to urządzenia, które są zapewnieniem wysokiej jakości. W związku z istniejącymi różnicami pomiędzy modelami AP, niezbędne jest skorzystanie z pomocy integratora ICT w celu dobrania urządzeń spełniających potrzeby i odpowiadających możliwościom obiektu. Dobrze zaprojektowana infrastruktura sieciowa hotelu przekłada się na wzrost wskaźnika ROI.

Niezawodna sieć jest częścią strategii Guest Experience dla hoteli. Dopełnieniem są innowacyjne narzędzia do komunikacji z gośćmi, o których marzą działy marketingu i sprzedaży. Beacony (BLE) przesyłają bezpośrednie i spersonalizowane informacje o wydarzeniach, usługach i promocjach dostępnych w hotelu, wprost na urządzenia mobilne znajdujące się w pobliżu. Mogą też być nawigacją po obiekcie, dzięki czemu gość oszczędza czas na poszukiwaniu sali konferencyjnej, bądź pokoju.

Technologie bezprzewodowe to szansa dla branży, aby wykorzystać potencjał, jaki niesie za sobą transformacja mobilna społeczeństwa.

>> WIĘCEJ O TECHNOLOGIACH BEZPRZEWODOWYCH W HOTELU

 

 

2 listopada 2016