Niezawodne rozwiązania sieciowe i analityczne dla dużych powierzchni

8 – 9 października odbędzie się 19 edycja największych targów kosmetyczno - fryzjerskich na Pomorzu - Uroda 2016.

Ogromne wydarzenie w gdańskim Amber Expo obejmie 12 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni ekspozycyjnej i 1130 miejsc w centrum konferencyjnym. Wydarzenie organizowane na tak dużą skalę, szczególnie potrzebuje niezawodnych rozwiązań sieciowych i analitycznych, spełniających wymagania uczestników oraz organizatorów.

Nasza firma wesprze organizatorów tegorocznych Targów Urody, zapewniając infrastrukturę sieciową oraz wdrażając rozwiązania dostarczające niezbędnych informacji do analizy ruchu na powierzchni ekspozycyjnej targów.

Bezprzewodowy dostęp do sieci jest w dzisiejszych czasach niezbędny podczas takich wydarzeń. Z sieci WLAN korzystają uczestnicy, organizatorzy i wystawcy, dlatego istotne jest, aby sieć bezprzewodowa była niezawodna. Jest to możliwe dzięki VHD (Very High-Density ) WLAN, rozwiązaniu dostarczającym sieci bezprzewodowe na ogromnych powierzchniach, w których znajduje się wielu użytkowników oraz gdzie rozmieszczone są Access Pointy. Jeden AP firmy Aruba może obsłużyć aż 500 podłączonych urządzeń. W gdańskim Amber Expo podczas Targów Urody znajdować się będą 24 Access Pointy Aruba Networks. To oznacza, że ponad 12 tysięcy użytkowników będzie mogło swobodnie korzystać z sieci podczas eventu.

Z czasem, kiedy ilość prywatnych i służbowych urządzeń mobilnych stale rośnie, rozwiązanie VHD WLAN zapewnia niezawodny dostęp do sieci bezprzewodowej w:

  • Halach Targowych
  • Dużych salach konferencyjnych
  • Salach wykładowych i audytoriach
  • Centrach handlowych
  • Stadionach i arenach
  • Halach koncertowych i amfiteatrach
  • Hotelowych salach restauracyjnych i balowych
  • Lotniskach, samolotach pasażerskich i statkach

Organizatorów targów wesprzemy również wdrożeniem Aruba Analytics and Location Engine, które dostarczy informacji o ruchu na powierzchni ekspozycyjnej Amber Expo. Rozwiązanie Aruba Analytics and Location Engine zbiera informacje o urządzeniach znajdujących się w pobliżu Access Pointa, bądź podłączonych do sieci bezprzewodowej Aruba WLAN. Za pomocą API dane te są udostępniane do analiz i systemów eksploracji danych. Podczas targów, konferencji lub w centrach handlowych uzyskane informacje są wykorzystywane do analizy ruchu użytkowników korzystających z urządzeń. Analiza może obejmować nakreślenie ścieżek, jakie pokonują użytkownicy, czas spędzony w danym miejscu, częstotliwość odwiedzających użytkowników dla konkretnego miejsca. Ponadto analizy te można łatwo integrować z innymi źródłami danych, np. czujnikami konwersji, systemami sprzedaży.

Zebrane informacje służą do planowania następnych eventów, dokładnego raportowania zainteresowania uczestników wśród konkretnych wystawców, czy też dostosowywania opłat do wynajmowanego miejsca. Centra handlowe dzięki Aruba Analytics and Location Engine mogą pomyślnie zarządzać rozmieszczeniem towaru w pomieszczeniu, zoptymalizować swój visual merchandising, ocenić działania marketingowe, zadbać o spersonalizowane komunikaty dla klientów, a więc poprawić tym samym customer experience.

Te wszystkie możliwości dbają jednocześnie o dane wrażliwe użytkowników i przestrzegają polityki bezpieczeństwa. Informacje dostarczane za pomocą Aruba ALE są anonimowe, więc dane na temat tożsamości użytkowników i ich urządzeń nie są w ogóle dostępne.

Jeżeli chcesz otrzymać więcej informacji na temat sieci bezprzewodowych lub Aruba Analytics and Location Engine, zapraszamy do kontaktu.

>> UMÓW się na konsultację

 

28 września 2016